PracaGrupypl.praca.oferowanaAu pair w Austrii

  • 1. Data: 2003-03-21 16:00:35
    Temat: Au pair w Austrii
    Od: "Dominika Jachym" <d...@p...pl>

    Poszukuję dziewczyny chętnej na wyjazd do Austrii (okolice Linz),
    znającej średnio język niemiecki.

    Wysyłam tę ofertę na prośbę rodziny z Austrii, u której byłam rok temu.

    Poszukują oni dziewczyny, najlepiej w wieku od 19 do 28 lat na okres
    od połowy kwietnia - początek maja do końca października.
    Reguły obowiązują jak w typowym programie Au-pair (tylko bez udziału
    agencji,
    czyli kosztów poniesienych przez obie strony.)

    - Praca: od 25-30 godź tygodniowo, cała niedziela wolna,
    - Udział w kursie języka niemieckiego w Linz,
    - Zwiedzanie Austrii.

    Jeżeli ktoś jest zainteresowany i chce uzyskać szczegółowe informacje na
    temat wyjazdu
    to proszę zadzwonić na tel. kom. 0604 530 840, po godz. 20.00 każdego dnia.