PracaGrupypl.praca.szukanaAsystentka szuka pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2008-02-01 21:27:05
    Temat: Asystentka szuka pracy w Warszawie
    Od: "Teresa" <p...@v...pl>

    Posiadam doświadczenie na stanowiskach asystencko-sekretarskich w niedużej
    przedstawicielskiej firmie handlowej, koncernie międzynarodowym branży FMCG,
    oraz stowarzyszeniu.
    Znam dobrze język angielski, MS Office, Internet, Outlook. Jestem osobą, na
    której można polegać, pracowitą i dobrze zorganizowaną. Posiadam bardzo dobre
    referencje Pracodawców.
    Mam 55 lat i przeszłam właśnie na wcześniejszą emeryturę
    Podejmę pracę na &frac12; etatu - na stanowisku samodzielnym lub jako pomoc w biurze.

    Proszę o kontakt e-mailem.
    p...@v...pl