PracaGrupypl.praca.szukana.Asystentka, sekretarka, pracownik biurowy

  • 1. Data: 2003-01-06 13:33:54
    Temat: .Asystentka, sekretarka, pracownik biurowy
    Od: e...@p...onet.pl

    Jestem studentka IV roku zaocznych studiów informatyczno - ekonomicznych. Mam ponad
    trzyletnie doświadczenie w pracy biurowo - informatycznej. Nie mam oporów w
    kontaktach interpersonalnych, co wynika z pełnienia poprzedniego stanowiska
    asystentki. Moim dodatkowym atutem jest znajomość języka angielskiego na poziomie
    komunikatywnym. Zawdzięczam to 4-letniej edukacji w szkole języka
    angloamerykańskiego, którą zamierzam kontynuować aż do otrzymania certyfikatu FCE.

    Warszawa - Falenica
    604104195
    e...@p...onet.pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml