-
1. Data: 2005-07-22 01:12:37
Temat: Asystentka biura – praca czasowa / Warszawa
Od: Most W@nted!.sgh.waw.pl, UNEXPECTED_DATA_AFTER_ADDRESS@.SYNTAX-ERROR
Nasz klient – wiodąca firma w branży ubezpieczeń – poszukuje
odpowiedzialnej osoby na stanowisko:
Asystentka biura – praca czasowa
Warszawa, Nr ref.: ab/pc/waw
Zakres obowiązków:
pomoc administracyjna pracownikom biura,
prowadzenie kalendarza dyrektora biura,
korekta i przygotowanie pism,
tworzenie prezentacji multimedialnych,
odbieranie telefonów i łączenie rozmów,
przygotowanie korespondencji i jej ekspedycja,
obsługa urządzeń biurowych,
ewidencja czasu pracy pracowników,
obsługa klientów zewnętrznych
Wymagania:
wykształcenie min. średnie,
angielski komunikatywny w mowie i piśmie,
doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu na rzecz dyrektora lub
konkretnego działu,
znajomość pakietu MS Office: Excel, Power Point, Outlook Express,
komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność ustalania
priorytetów, znakomita organizacja pracy
CV prosimy przesyłać na adres:
k...@m...pl
Prosimy o załączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29/08/97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr
133 poz. 883).