PracaGrupypl.praca.szukanaAsystentka/Sekretarka/Warszawa

  • 1. Data: 2003-02-25 19:20:28
    Temat: Asystentka/Sekretarka/Warszawa
    Od: "Małgorzata Świerczewska" <m...@w...pl>

    Witam,
    jestem absolwentką Politechniki Warszawskiej i poszukuję pracy biurowej
    najchętniej na stanowisku Asystentki lub Sekretarki. Posiadam bardzo dobrą
    znajomość programów komputerowych: MS Office(Word, Excel, PowerPoint),
    AutoCad a ponadto umiejętność pracy w systemach Windows oraz z
    przeglądarkami internetowymi. Dodatkowo opanowałam podstawowe zagadnienia
    związane z księgowością. Posiadam doświadczenie w pracy biurowej. Mam
    komunikatywną znajomość jęz. angielskiego, dobrą jęz. rosyjskiego i podstawy
    jęz. hiszpańskiego.