eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaAsystent wsparcia obsługi klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-12-23 14:32:33
    Temat: Asystent wsparcia obsługi klienta
    Od: w...@g...com

    W związku z rozwojem polskiego oddziału firma angielska poszukuje
    kandydatów na stanowisku asystent wsparcia obsługi klienta.
    Opis stanowiska:
    - Wsparcie Klientów Biznesowych (w języku angielskim)
    - Odpowiedzialność za procesy administracyjne służące rozwiązywaniu
    problemów Klientów
    - Kontrola jakości obsługi klienta i proponowanie modyfikacji jeśli są
    potrzebne
    - Bycie osobą kontaktową dla Klientów
    - Udział we wdrażaniu oraz testach projektów informatycznych
    - Ścisła współpraca i wsparcie działów sprzedaży i produkcji

    Wymagania:

    - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca
    komunikację z klientami
    - Wiedza z zakresu administracji systemów z rodziny Windows,
    - Dodatkowym atutem będzie znajomość relacyjnych systemów baz danych
    oraz języka SQL.
    - Wysokie umiejętności komunikacyjne
    - Zdolności analitycznego oraz twórczego myślenia
    - Zdolności organizacyjne
    - Mile widziane doświadczenie w administracji i rozwiązywaniu
    problemów klientów

    Oferta:

    Praca na umowę lub jako niezależna działalność gospodarcza
    Możliwość nabycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji
    Praca w młodym zespole
    Swobodną atmosferę

    CV proszę wysyłać na adres m...@l...com

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1