PracaGrupypl.praca.oferowana › Asystent ds. Reklamy

  • 1. Data: 2009-11-03 14:20:26
    Temat: Asystent ds. Reklamy
    Od: "Infor PL S.A." <r...@i...pl>

    INFOR PL S.A., czołowy w kraju dostawca informacji profesjonalnej
    prawno&#8211;gospodarczej, holding skupiający sześć spółek, wydający m.in. największy
    dziennik gospodarczy &#8222;Dziennik Gazeta Prawna&#8221;, w związku z dynamicznym
    rozwojem
    poszukuje zmotywowanej i przedsiębiorczej osoby na stanowisko:

    Asystent ds. Reklamy
    Warszawa
    nr ref.: IB.wsparcie.1109

    Wybrana osoba będzie asystowała działowi Reklamy, odpowiadając za koordynację
    wszelkich operacji związanych z rezerwowaniem powierzchni reklamowych,
    ewidencjonowaniem zleceń w systemie, potwierdzaniem rezerwacji. Obsługując
    klientów Biura Reklamy nawiąże współpracę z fotoskładem, redakcją, działem
    handlowym Biura Reklamy oraz działem graficznym w celu profesjonalnej obsługi
    zleceń w zakresie umieszczania reklam.

    Oczekujemy:
    - doświadczenia w analogicznej pracy w Biurze Reklamy wydawnictwa
    udokumentowanej praktyki w bezpośredniej i telefonicznej obsłudze wymagającego
    Klienta Biznesowego
    - umiejętności współpracy ze studiem graficznym i księgowością
    - wprawy w koordynacji kilku zadań jednocześnie
    - wysokiej kultury osobistej
    - dokładności i sumienności w wykonywaniu obowiązków

    Oferujemy:
    - pracę w sympatycznym i dynamicznym zespole
    - możliwość udziału w ciekawych projektach
    - stabilność zatrudnienia i bogatą ofertę socjalną

    Zainteresowane osoby prosimy o zarejestrowanie życiorysu i listu motywacyjnego
    z podanym w tytule numerem referencyjnym na stronie:

    http://rekrutacja.infor.pl/

    Prosimy o dołączenie klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji prowadzonego
    obecnie lub w przyszłości przez grupę kapitałową INFOR PL S.A. (zgodnie z ustawą
    z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 nr 101. poz. 926
    z późniejszymi zmianami).

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.