eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Asystent Kierownika Działu Obsługi Klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-05-13 06:50:49
    Temat: Asystent Kierownika Działu Obsługi Klienta
    Od: Przedsiębiorstwo_Hak <m...@h...com.pl>

    Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu poszukuje na
    praktyki osoby na stanowisko ASYSTENTA KIEROWNIKA DZIAŁU OBSŁUGI
    KLIENTA.

    Zadania:
    - fakturowanie kontraktów;
    - organizacja wysyłek towarów;
    - wsparcie przedstawicielstw w zakresie obsługi programów do
    zarządzania produkcją;
    - obsługa administracyjna kontraktów.

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość środowiska Windows, w tym pakietu MS Office;
    - dokładność i skrupulatność;
    - dyspozycyjność co najmniej 4 dni w tygodniu;
    - student 4 roku.

    Oferujemy:
    - możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w Dziale
    Sprzedaży;
    - współpracę ze specjalistami;
    - miłą atmosferę pracy.


    Osoby zainteresowane praktykami prosimy o przesyłanie CV na adres:
    k...@h...com.pl. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z
    wybranymi kandydatami.

    W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez
    Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji
    procesu rekrutacyjnego, zgodnie przepisami ustawy z 29.08.1997r. o
    ochronie danych osobowych ( Dz. U. nr 133, poz. 883 z póź. zm.)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1