PracaGrupypl.praca.szukanaAsystent HR/Researcher

  • 1. Data: 2005-01-10 22:27:58
    Temat: Asystent HR/Researcher
    Od: "Janek" <j...@n...pl>

    Witam :)

    Jestem młodym, wesołym i inteligentnym mężczyzną :) To tak, gwoli wstępu :)
    Publikuję tu swoją ofertę po raz pierwszy, chciałbym więc uniknąć sztampy
    pojawiającej się w listach motywacyjnych,
    ale do rzeczy ...
    Interesuje mnie praca w dziale HR/Rekrutacji. Aktualnie pracuję w dużej
    firmie świadczącej usługi personalne oraz outsourcingowe, znanej dobrze
    zarówno pracodawcom (klientom) jak i szukającym pracy.
    Zajmuję stanowisko Asystenta ds. Marketingu. Rozpoczynając współpracę,
    miałem nadzieję podjąć się nowych "wyzwań", zdobyć nowe, interesujące
    doświadczenia. Niestety w efekcie okazało się, że mój obecny pracodawca
    wykorzystuje jedynie moje dotychczasowe kwalifikacje.
    Mam 22 lata, pracuję już od lat przeszło 3, co zapewnia mi pokaźny bagaż
    doświadczeń zawodowych :) Pracowałem dla kilku firm z branży IT, ich nazwy
    są znane niemalże każdemu. Specjalizowałem się głównie w profesjonalnej
    obsłudze klienta.
    Jestem osobą bardzo pomysłową i komunikatywną. Komputer nie jest dla mnie
    zagadką, cięzko bowiem nie znać "kogoś" z kim spędza się najwięcej czasu w
    pracy oraz w domu :)
    Studiuję zaocznie - na 4 roku, powoli piszę już pracę magisterską :)
    Prowadzone przeze mnie badania dotyczyć będą rekrutacji i selekcji
    personelu, dlatego własnie zalezy mi na podjęciu pracy związanej z
    zarządzaniem zasobami ludzkimi.

    Jeżeli możesz mi pomóc i wydaje Ci się, że jestem osobą której szukasz to
    ... wcale Ci się nie wydaje, to własnie ja! :)
    Na życzenie chętnie prześlę swoje CV, lub udzielę wszelkich interesujących
    Cię informacji.
    Mój email: j...@n...pl

    Pozdrawiam,

    Janek

    Ps. Chętnie zapoznam się z każdą, poważną i interesującą ofertą pracy.