PracaGrupypl.praca.szukanaArchitekt, dobra znajomosc CAD

  • 1. Data: 2004-01-05 10:28:10
    Temat: Architekt, dobra znajomosc CAD
    Od: Tori <t...@w...pl>

    Witam.

    Jestem absolwentką Wydziału Architektury i Urbanistyki na Politechnice
    Śląskiej w Gliwicach.
    Biegle posługuję się programami dedykowanymi projektowaniu: Archicad,
    Art-lantis, Autocad (z nakładkami: Autodesk Architctural Desktop );
    do mojej pracy wykorzystuję także programy graficzne takie jak: CorelDRAW,
    Adobe Photoshop. Równie dobrze posługuje się pakietem biurowym MS Office.
    Uważam, że takie moje cechy jak odpowiedzialność, skuteczność w działaniu,
    a także umiejętność pracy czy to samodzielnie, czy też w zespole pozwolą mi
    w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom.

    Jestem osoba, ktora moze podjac prace w zawodzie architekta ,osoba do spraw
    reklamy i jako pracownik biurowy.
    Konieczność relokacji nie stanowi dla mnie problemu (interesuje mnie praca
    w województwie śląskim i małopolskim).

    Pozdrawiam Marta Teszler.