PracaGrupypl.praca.szukana › Aranżacje wnętrz i ogrodów, remonty, usługi typu złota rączka.

  • 1. Data: 2004-02-15 19:14:47
    Temat: Aranżacje wnętrz i ogrodów, remonty, usługi typu złota rączka.
    Od: "Dariusz Parol" <d...@g...pl>

    Podejmę pracę jako opiekun domu, firmy, lub innego obiektu. Mam 27 lat, duże
    zdolności manualne, zajmowałem się aranżacją wnętrz i ogrodów, pracami
    remontowo budowlanymi, nadzorem i obsługą techniczną dużego targowiska.
    Jestem osobą wszechstronną i godną zaufania. Znam się na komputerach i
    peryferiach sprzętowych wyposazenia biurowego. Język angielski i rosyjski na
    poziomie komunikatywnym. Znajomość wielu branż.