PracaGrupypl.praca.szukanaAplikacje Java, Systemy informatyczne dla biznesu, bazy danych

  • 1. Data: 2008-03-21 19:39:17
    Temat: Aplikacje Java, Systemy informatyczne dla biznesu, bazy danych
    Od: j...@g...com

    Projektuję i programuję systemy informatyczne dostosowane do
    prywatnych potrzeb Twojej firmy.

    Aplikacje oparte o bazy danych pomogą Tobie w tworzeniu inwentarza,
    zarządzaniu relacjami z klientami, zarządzaniu pracownikami, czy
    wspomogą proces sprzedaży.

    Oferta obejmuje również aplikacje sieciowe, współdziałające z innymi
    systemami, bądz urządzeniami.

    Projektuję systemy z interfejsem graficznym oraz interfejsem www
    (dostęp przez przeglądarkę).

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, a także w analizie
    i zbieraniu wymagań dla systemów informatycznych. Jestem absolwentem
    kierunku informatyka na Politechnice Warszawskiej.

    Używam języka Java i technologii J2EE oraz powiązanych frameworków.
    Jako bazy danych używam sprawdzonych rozwiązań open-source: MySQL,
    PostgreSQL, HypersonicSQL etc.

    Wystawiam faktury VAT.

    Zapraszam do współpracy:
    java.aplikacje@WYTNIJ_TOgmail.com

  • 2. Data: 2008-03-23 01:12:05
    Od: Michal <M...@g...com>

    Witam,

    Poszukuje pomocy programisty Javy/architekta. Czy moge prosic o jakies
    orientacyjne informacje na temat kosztow/stawek za oferowane przez
    pana uslugi.

    Pozdrawiam,
    ML