PracaGrupypl.praca.szukanaAnkieta dla osób niepracujących

  • 1. Data: 2005-12-30 03:09:51
    Temat: Ankieta dla osób niepracujących
    Od: " PS" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Uprzejmie proszę o wypełnienie anonimowej ankiety stanowiącej cześć mojej
    pracy dyplomowej. Ankieta jest skierowana do osób, które są lub były
    bezrobotne (niekoniecznie zarejestrowane w UP) i chcą się podzielić ze mną
    swoimi uwagami. Praca skupia się na indywidualnych i społecznych skutkach
    bezrobocia.

    http://bezrobocieankieta.webpark.pl/

    Zdaję sobie sprawę, że ta ankieta nie jest idealna, ale po pierwsze jest to
    moje pierwsze baqdanie, a ponadto też nie chciałem żeby była za długa. Teraz
    składa się z 25 pytań, w większości wielokrotnego wyboru.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    P.Słynarski