PracaGrupypl.praca.szukanaAngielski - lekcje / W-wa

  • 1. Data: 2003-11-04 21:26:18
    Temat: Angielski - lekcje / W-wa
    Od: "mrek" <m...@a...pl>

    Witam,

    mam FCE, przymierzam sie do CPE. Ucze od kilku lat w zakresie od poziomu
    podstawowego do sredniozaawansowanego (lacznie z przygotowaniem do egzaminu
    FCE/CAE). Zajecia prowadze pod katem potrzeb ucznia. Dysponuje duza iloscia
    roznorodnych materialow do nauki. Lubie uczyc, w razie potrzeby lekcje
    przedluzam o 10/15 minut bez zmiany stawki - 25zl/h (20zl/h przy
    czestotliwosci - 2 spotkania tygodniowo). Nie dojezdzam do uczniow poniewaz
    nie jestem "hurtownikiem" i czas jaki musialbym poswiecic na dojazdy
    przeznaczam na przygotowanie sie do zajec. Lekcje u mnie w centrum W-wy
    (bardzo dobry dojazd). Jestem dyspozycyjny w godzinach od 15.00 wzwyz.
    Zainteresowanych zapraszam na priv.

    Uwaga: jezeli szukasz nauczyciela tylko do lekcji konwersacji, zeby osluchac
    sie z jezykiem to zdecydowanie sugeruje poszukac native speakera :).

    Pozdrawiam,
    Marek