PracaGrupypl.praca.szukana › Angielski artystycznie Warszawa

  • 1. Data: 2004-03-21 14:55:40
    Temat: Angielski artystycznie Warszawa
    Od: "Anna Raczyńska" <a...@p...onet.pl>

    Jestem studentką psychologii, mam certyfikat FCE, mam zdolności plastyczne,
    uczeszczałam na kursy przygotowawcze na warszawską ASP pod kierunkiem
    tamtejszych profesorów.

    Chętnie poprowadzę zajęcia z dziećmi ucząc je angielskiego i rozwijając ich
    zdolności manualne. Połączę przyjemne z pożytecznym; za przystępną cenę
    dostarczę Waszym dzieciom frajdy i nauczę je języka.
    Ania
    a...@p...onet.pl
    +48501641696

  • 2. Data: 2004-03-24 20:58:48
    Temat: Re: Angielski artystycznie Warszawa
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    własnie stwierdziłem że moja córka - 5lat ma problemy manualne zwiazane
    z tym że nie potrafi prosto poprowadzić linii w poziomie
    niby wydawało sie blahostka, ale oznacza to że nie będzie potrafić pisać w
    szkole mieszczac sie w kratkach, liniach czy czymkolwiek takim

    czy cos takiego tez Pani umie wyćwiczyć, nauczyć itd

    a jakie warunki cenowe - za godz. np po przedszkolu
    2-3 razy w tygodniu - Ursynów
    pozdrawiam
    marko