PracaGrupypl.praca.oferowanaAnalityk Finansowy / Warszawa

  • 1. Data: 2002-01-24 14:04:26
    Temat: Analityk Finansowy / Warszawa
    Od: "Czarek Olszewski" <c...@a...net.pl>

    Firma Zarządzająca majątkiem
    Siódmego NFI im. Kazimierza Wielkiego S.A., Foksal NFI S.A. oraz Zachodni FI
    NFI S.A.
    zatrudni
    Analityka finansowego

    Wymagania:
    - wykształcenie wyższe ekonomiczne
    - bardzo dobra znajomość (również praktyczna) zasad wyceny przedsiębiorstw
    (metody dochodowe majątkowe oraz inne)
    - dobra znajomość polskiego rynku nieruchomości oraz rynku kapitałowego
    - biegła znajomość pakietu MS Office
    - wysokie zdolności analityczne i interpersonalne
    - samodzielność w rozwiązywaniu problemów
    - dodatkowym atutem będzie umiejętność przygotowywania raportów finansowych
    w języku angielskim
    - dyspozycyjność (wyjazdy do spółek na terenie całej Polski)

    Oferujemy:
    - ciekawą pracę oraz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego wraz z
    firmą,
    - współpracę z młodym, dynamicznym i pełnym entuzjazmu zespołem.

    CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać w ciągu 7 dni od ukazania
    się ogłoszenia
    na adres:

    Kazimierz Szpak, Private Equity Poland Sp. z o.o.
    01-201 W-wa, ul Wolska 45A

    w formie elektronicznej na adres a...@e...pl
    (z tematem "Praca analityk")

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
    niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia
    29.08.97 o ochronie danych osobowych. Dziennik Ustaw Nr. 133 Poz. 883).