PracaGrupypl.praca.szukanaAnalityk Finansowy/Doradca Kapitałowy

  • 1. Data: 2003-12-04 20:43:23
    Temat: Analityk Finansowy/Doradca Kapitałowy
    Od: "Andrzej Filipek" <f...@g...pl>

    Wspomniane stanowisko pozwoli mi zastosować w praktyce wiedzę zdobytą
    podczas studiów (kierunek: finanse i bankowość) oraz poszerzyć moje zawodowe
    doświadczenie zdobyte na rynkach kapitałowych. Posiadam wyższe
    wykształcenie, bardzo dobrą znajomość języka angielskiego, doskonałe
    umiejętności komunikacyjne, doświadczenie na podobnym stanowisku, wiedzę z
    zakresu rachunkowości zarządczej i analiz finansowych co mogę udokumentować.
    Cechują mnie też: umiejętność pracy w grupie, odporność na stres, znajomość
    etykiety w biznesie. Oferuję Państwu pełną dyspozycyjność. Ponadto znam
    dodatkowo dwa języki obce (włoski rosyjski ).

    Jako idealny kandydat posiadam wyższe wykształcenie, wiedzę z zakresu
    analizy ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw (m.in. wykorzystanie analizy
    wskaźnikowej do oceny sytuacji finansowej firmy, dźwignia operacyjna,
    finansowa i łączna, Rachunek Kosztów Działań, prawa bankowego jak również
    produktów bankowych). Do zakresu moich obowiązków należało przygotowywanie
    raportów finansowych i zarządczych, przygotowywanie analiz finansowych jak
    również rozwój systemu raportowego, przygotowywanie prezentacji dotyczących
    działalności Spółki. Szczególnie w sferze finansów i strategii,
    przygotowywanie i koordynacja sporządzania treści notek inwestorskich i
    komunikatów prasowych na temat wyników finansowych.

    Posiadana przeze mnie umiejętność dokonywania analizy finansowej
    przedsiębiorstw poparta doświadczeniem zdobytym na krajowych i zagranicznych
    rynkach kapitałowych pozwala na osiąganie satysfakcjonujących stóp zwrotu z
    dokonanych inwestycji.

    Posiadam duże doświadczenie w wykonywaniu wycen przedsiębiorstw działających
    w różnych branżach gospodarki. W ramach prowadzonych prac dokonuje wyboru
    metod wyceny z pełnym uzasadnieniem wycen właściwych, oceny wrażliwości
    wartości podmiotu w zależności od zmiany wielkości czynników składowych oraz
    oszacowania przedziału wyceny do negocjacji. W trakcie realizacji projektów
    współpracuje m.in. z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie wyceny rzeczowego
    majątku trwałego, który jest nieodzownym elementem wycen majątkowych, a
    także z biegłymi rewidentami, aby ocenić realną wartość wskazanych pozycji
    bilansowych.

    Doświadczenia zdobyte podczas realizacji fuzji i przejęć wskazują na fakt,
    iż sukces ww. procesu zależy od współpracy, zarówno specjalistów ds.
    finansowych (możliwie najwyższa ekonomiczna efektywność przedsięwzięcia),
    rachunkowo-podatkowych (ujęcie projektu w księgach poszczególnych Spółek,
    rozliczenie rachunkowe transakcji, uniknięcie problemów podatkowych
    wiążących się z fuzją), zespołów wyceniających, jak również radców prawnych.
    Posiadając odpowiedni potencjał we wszystkich tych obszarach, bazując na
    doświadczeniu w praktycznej realizacji tego typu projektów, jestem w stanie
    podjąć się tego wyzwania.

    Dzięki takim zdolnościom jestem w stanie spełnić zakres obowiązków
    dotyczących wspomnianego stanowiska. Ponadto charakteryzuje mnie
    komunikatywność, wytrwałość, aktywność oraz samodzielność w działaniu.
    Jestem osobą kreatywną i operatywną, o zdolnościach analitycznych, także o
    wysokiej komunikatywności, dzięki czemu łatwo nawiązuję kontakty z ludźmi.
    Ponadto cenię sobie pracę zespołową, a także dobrą organizację. Dodatkowym
    atutem mojej kandydatury jest odporność na stres. Pracę mogę podjąć od
    zaraz. Uprzejmie informuje, że odpowiem tylko na wybrane oferty.

    Z wyrazami szacunku oraz z poważaniem.

    Andrzej Filipek
    f...@g...pl