PracaGrupypl.praca.dyskusje › Amway w co sie teraz bawi ? w internet ?

  • 1. Data: 2004-02-15 23:23:19
    Temat: Amway w co sie teraz bawi ? w internet ?
    Od: "Batman" <b...@o...pl>

    Witam
    Interesuje mnie czy przypadkiem
    ta znana firm nie weszla w internet
    jakies logowanie wybor towaru
    dziedziczone zyski

    znajomy mi cos sciemnial zapraszal na jakies spotkanie
    i wyglada mi to na piramide sprzedazy bezposredniej

    spotkal ktos sie z czyms takim ?

    ______________
    Pozdrawiam
    batmanmalpaopkropkapl

  • 2. Data: 2004-02-16 00:17:33
    Temat: Re: Amway w co sie teraz bawi ? w internet ?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Batman" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziedziczone zyski
    >
    > znajomy mi cos sciemnial zapraszal na jakies spotkanie
    > i wyglada mi to na piramide sprzedazy bezposredniej

    Podobno program21 to amway w necie

    > ______________
    > Pozdrawiam
    > batmanmalpaopkropkapl

    ---

  • 3. Data: 2004-02-16 01:23:30
    Od: motto <m...@w...pl>

    Batman w wiadomości <c0ov96$nej$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > spotkal ktos sie z czyms takim ?
    W necie? NIe no kiedys nawet byłemna kilku spotkaniach Amway'a. Wyżerka za
    darmo to lubie :) Naiwni myśleli, że wejdę w ten szfingiel :) Jak cos
    wiecie o nowej inicjatywie to poproszę o namiary, lubię te ich imprezki :P
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    "Nobody will ever need more than 640kB RAM!" Bill Gates, 1981

  • 4. Data: 2004-02-16 10:19:21
    Od: "\\/\\/ i l |< u" <w...@w...home.pl>

> [...]
    > dziedziczone zyski
    >
    > znajomy mi cos sciemnial zapraszal na jakies spotkanie
    > i wyglada mi to na piramide sprzedazy bezposredniej

    amway w netcie to vebso.pl
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-16 11:56:07
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/16/2004 12:23 AM, Batman wrote:

> [...]
    > dziedziczone zyski
    >
    > znajomy mi cos sciemnial zapraszal na jakies spotkanie
    > i wyglada mi to na piramide sprzedazy bezposredniej

    swego czasu bawił się w cos o nazwie QUIXSTAR, ale może juz nie.

    Pzdr: Catbert