PracaGrupypl.praca.szukanaAmbitny, zdolny, uczciwy

  • 1. Data: 2004-09-21 09:37:24
    Temat: Ambitny, zdolny, uczciwy
    Od: "Michał" <m...@v...com.pl>

    Czy w tym kraju mozna znależć uczciwą prace za uczciwe pieniądze?? czy
    uczciwą prace jeszcze ktoś docenia??

    Szukam pracy, dla ambitnych, umię pracować w zespole i z klientem, moge się
    szkolić prawie ze wszystkiego
    ostatnie 10 lat pracowałem jako informatyk (wdrożenia, servis, pisanie stron
    www, programowanie baz danych), odbyłem takze kurs grafiki komputerowej
    ale moge pracować w każdej innej dziedzinie.

    Posiadam wykształcenie wyższe ekonomiczne, własny samochód prawo jazdy,
    jestem uczciwy, solidny, ambitny, inteligentny

    Michał K.
    Katowice

    Szukam pracy na śląsku