PracaGrupypl.praca.szukana › Ambitny, mlody i odpowiedzialny szuka pracy - Gliwice

  • 1. Data: 2003-06-18 06:32:07
    Temat: Ambitny, mlody i odpowiedzialny szuka pracy - Gliwice
    Od: "szastox" <s...@p...onet.pl>

    19-letni absolwent LO o profilu informatycznym po maturze szuka pracy na
    okres wakacji (ewentualnie możliwość przedłużenia na dłuższy czas).

    Jestem miły, sympatyczny i odpowiedzialny. Szukam pracy, najlepiej na
    terenie Gliwic. Mogę przepisywać tekst, wyszukiwać informacje, zaopiekować
    się dzieckiem lub osobą starszą. Dobrze znam się na komputerach i chętnie
    przyjmę pracę jako pomocnik w sklepie lub serwisie
    komputerowym.

    Co oferuje/Zdolności i umiejętności:
    - duży zapal do pracy,
    - dobrą obsługę komputera,
    - stały dostęp do Internetu,
    - prawo jazdy kat. B,
    - zdolność szybkiego uczenia się,
    - dobra znajomość obsługi komputerów PC i systemów z rodziny Windows,
    - obsługa pakietu Office,
    - znajomość języka HTML na poziomie podstawowym,
    - znajomość języka angielskiego na poziomie intermediate w mowie i piśmie;

    Interesuje mnie praca na w Gliwicach bądź praca zdalna.
    Nie interesują mnie oferty typu PAID4SURF i PAID4MAIL.

    Pozdrawiam
    Michał Szastok