PracaGrupypl.praca.szukanaAltkom - Administrator Windows

  • 1. Data: 2003-10-10 08:01:43
    Temat: Altkom - Administrator Windows
    Od: "piotr" <l...@p...fm>

    Pojawilo sie ogloszenie w Altkom Akademi na stanowisko: Administrator
    Windows

    Poniewaz mam prace, wiec nie musze jej brac, ale dostalem propozycje z
    Altkomu i mam pytanie czy warto pracowac w Altkom Akademii na stanowsku
    Administrator Windows?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-10 08:07:52
    Temat: Re: Altkom - Administrator Windows
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <3...@6...148.86.190> "piotr" <l...@p...fm> writes:
> [...]

    >Poniewaz mam prace, wiec nie musze jej brac, ale dostalem propozycje z
    >Altkomu i mam pytanie czy warto pracowac w Altkom Akademii na stanowsku

    A daja dodatek za szkodliwe warunki pracy? :-)))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 3. Data: 2004-02-20 01:03:16
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Poniewaz mam prace, wiec nie musze jej brac, ale dostalem propozycje z
    > Altkomu i mam pytanie czy warto pracowac w Altkom Akademii na stanowsku

    Ja przeprawcowalem w AA na stanowisku administratora 3 latka, i uwazam, ze
    warto bylo. Na Twoim miejscu tez bym zaryzykowal..

    zpodr
    shimon