PracaGrupypl.praca.szukanaAdmistrator / FreeBSD / Zdalna

  • 1. Data: 2004-07-07 11:38:21
    Temat: Admistrator / FreeBSD / Zdalna
    Od: promyk <p...@k...edu.pl>

    Dzien dobry,

    Wczoraj niestety upadla jedna siec lokalna w ktorej do tej pory pracowalem.
    Tak wiec szukam nowej pracy;) Zdalnej najlepiej, jednakze mozliwy jest
    takze dojazd.
    Jezeli chodzi o moje kwalifikacje to sa one nastepujace m.in.:
    -> Znajomosc systemow BSD (specjalizuje sie w FreeBSD) , doswiadczenie 5
    lat.
    -> Uzywanie rzeczy typu jail;snort;chroot etc uwazam za standart,
    -> Konfiguracja wszelakich serwerow mail/www/pop3/imap/webmail (...)
    -> Tworzenie tzw. "bezpiecznych serwerow" czyli takich w ktorych
    wszystkie uslugi 'ida' po sslu (ftp,https,smtps,spop3 etc)
    -> W?asne artyku?y na temat bezpieczen'stwa etc. Cze;s'c' z nich jest
    doste;pna na www.bsd.edu.pl;
    (...)

    Interesuja mnie zarowno sieci osiedlowe, serwery hostingowe, jak i
    zwykle firmowe serwery. Cena, umowa etc jest jak zwykle do uzgodnienia.
    Potrafie dostosowywac sie do wymagan klienta, wiec nie ma problemu
    jezeli potrzeboja; panstwo czegos 'nietypowego'
    Kontakt:
    p...@b...edu.pl