PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator systemu Linux i sieci Lan/Wan / Bydgoszcz / zlecenie lub etatAdministrator systemu Linux i sieci Lan/Wan / Bydgoszcz / zlecenie lub etat
    From: Robert Luczynski <r...@l...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Administrator systemu Linux i sieci Lan/Wan / Bydgoszcz / zlecenie lub etat
    Date: Mon, 8 Mar 2004 12:34:24 +0000 (UTC)

    Szukam pracy jako administrator systemu Linux, LAN/WAN

    Aktualnie wspolpracuje z firmami jako administrator sieci i
    Net-Wirreless.
    Poza tym pracuje na etat jako system administrator/it support w firmie
    elektronicznej w odziale k. bydgoszczy.

    Poszuje pracy stalej lub na zlecenie (zdalna administracja,
    programowanie, webmaster).

    Moje umiejetnosci:
    - administracja serwerami bazujacymi na systemie Linux.
    - serwery poczty: qmail+qmailscanner+pop3d i
    postfix+solidpop3d+amavis+mks32
    - serwery www: apache+mod_ssl
    - serwery nazw: bind
    - serwery ftp: proftpd
    - serwery plikow: samba
    - serwerami baz danych: postgresql,mysql

    - programowanie skryptowe i znajomosc relacyjnych baz danych.
    - bash, php+psql, php+mysql
    - w mojej kolekcji oprogramowania istnieje wiele projektow zarowno
    wspomagajacych administracje serwerami jak
    i oprogramowania czysto web'owe.
    - posiadam wlasny system portalowy, ktory zostal wykorzystany
    np. przy projektowaniu http://bydgoszcz.com

    - znajomosc projektowania
    grafiki i skladania projektow www.

    wiecej informacji na temat moich umiejetnosci
    mozna znalezc pod adresem:
    http://my.lature.com

    Odpowiedzi prosze przesylac na adres:
    mailto:r...@l...com

    --
    - Robert Luczynski - System Administrator/IT Support ----
    | Reg. Linux User #288335 | Reg. BLUG Member #0265 |