PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator systemów IT

  • 1. Data: 2008-11-28 23:49:46
    Temat: Administrator systemów IT
    Od: daggoni <d...@g...com>

    Doświadczenie:

    - znajomość systemów Windows Server (AD, Terminal Services, GPO, DNS, DHCP)
    - znajomość systemów Linux (poczta, samba, dhcp, dns, apache, shell)
    - instalacje i administracja sieciami LAN/WAN/VPN (wiele lokalizacji,
    problemy routingu, firewall)
    - znajomość problematyki stacji roboczych - backup, aktualizacje, pakiety
    anty-*.*
    - zarządzanie większymi pakietami oprogramowania pod Windows
    - zarządzanie bazami danych aplikacji (MSSQL, Firebird, MySql, PostgreSQL)
    - testowaniem i zakupami oprogramowania oraz sprzętu
    - support techniczny i konsultacje (jestem człowiekiem pogodnym i otwartym)
    - częściowa wiedza i praktyka z systemami Unix (Solaris, FreeBSD)

    Przez ostatnie 7 lat zajmowałem się:

    - zarządzaniem serwerami Windows NT/2000/2003 + Citrix PS 4
    - serwerami Linux - routing, firewall, hosting
    - utrzymaniem sieci VPN do 20 lokalizacji
    - zarządzaniem licencjami na oprogramowanie

    Kursy/szkolenia:
    - Netware Administration 511
    - FCE
    - MCP w trakcie

    O mnie:
    - 27 lat
    - wykształcenie wyższe
    - angielski techniczny bdb, spoken db
    - zmysł analityczny, dokładność

    Interesuje mnie dłuższa współpraca z firmą na stanowisku wymagającym wiedzy
    z zakresu wielu systemów i sieci, bądź praca jako "lokalny informatyk". Kto
    pierwszy ten lepszy :)

    Kontakt:
    d...@g...com