PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator sieci / inżynier oprogramowania

  • 1. Data: 2006-03-14 18:48:46
    Temat: Administrator sieci / inżynier oprogramowania
    Od: Adam Mirkiewicz <a...@m...com.pl>

    Chętnie zaopiekuję się firmą pod względem informatycznym w okolicach
    Krakowa lub dalej pod warunkiem pracy zdalnej. Posiadam odpowiednie
    doświadczenie - 4 lata jako administrator sieci w firmie posiadającej
    kilkanaście oddziałów w całej Polsce gdzie nabyłem następujące umiejętności:
    - rozwiązywania problemów istniejących w sieci LAN, WAN
    - znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux (preferowana
    dystrybucja Debian), umiejętność instalacji, konfiguracji usług
    - wiedza z zakresu bezpieczeństwa sieciowego
    - znajomość narzędzi informatycznych: Java, J2EE, JSP, EJB, XML, PHP,
    Visual Basic, VBS, C/C++, JavaScript, HTML, DHTML/CSS, MySQL,
    PostgreSQL, SQL, Case Studio, CVS, Eclipse, Tomcat
    - konfiguracja ruterów Cisco oraz switchy
    - umiejętność analizy i projektowania systemów informatycznych
    - umiejętność serwisowania stacji roboczych i serwerów

    Ukończyłem studia wyższe na Akademii Górniczo-Hutniczej, kierunek
    informatyka, uzyskując dyplom inżyniera.

    Ukończyłem kursy:
    - z zakresu bezpieczeństwa IT
    - administracji Lotus Domino oraz Designer (podstawa LotusScript)

    Z poważaniem
    Adam Mirkiewicz
    tel. +48 696 016 266
    mail: a...@g...com.pl