PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator sieci/Linux.

  • 1. Data: 2007-08-12 09:21:57
    Temat: Administrator sieci/Linux.
    Od: Michał <m...@w...pl>

    Witam serdecznie.

    Poszukuję dodatkowej pracy zdalnej (lokalnie możliwość w weekendy w
    Łodzi).

    (W przypadku otrzymania lepszych warunkow pracy niż obecnie, istnieje
    możliwość zmiany miejsca stałej pracy - Łódź/Warszawa-tylko umowa o pracę).

    Obecny charakter mojej pracy stałej (umowa o pracę) pozwala mi na
    wydysponowanie ok 2-3h między 9 a 17 oraz dodatkowo 4-5h wieczorem na
    dodatkową pracę. W sumie ok 6-8h dziennie. Oczywiście zapewniam stały
    kontakt telefoniczny, mailowy (w weekendy możliwy osobisty).

    Specjalizuję się w sieciach teleinformatycznych oraz w administracji
    systemu operacyjnego Linux.
    Przemawia za mną prawie 6 letnie doświadczenie w branży IT.

    Oferuję:

    1. Profesjonalną i praktyczną znajomość sieci teleinformatycznych
    (Certyfikacje szkoleniowe Cisco: BSCI, BCMSN, ISCW oraz ONT).

    2. Projektowanie sieci teleinformatycznych (LAN, MAN oraz WAN).

    3. Dobór i administracja sprzętu pasywnego i aktywnego.

    4. Administracja serwerami opartymi o GNU/Linux:
    - serwery www
    - serwery pocztowe z zaawansowanymi technikami antyspamowymi,
    antywirusowymi oraz autoryzacyjnymi
    - serwery FTP
    - serwery SAMBA
    - serwery baz danych
    - routery
    - QoS
    - bezpieczeństwo

    Oferty proszę składać drogą mailową na następujące adresy w zależności
    od rodzaju oferty:

    praca . linux @ gmail . com
    praca . sieci @ gmail . com

    (w adresie email proszę wyciąć spacje)