PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator/programista

  • 1. Data: 2004-05-31 11:17:01
    Temat: Administrator/programista
    Od: "Ogłoszenia" <a...@p...fm>

    Informatyk z zawodu wykonywanego i hobby poszukuje pracy podstawowej lub
    dodatkowej najchętniej na terenie Lublina.

    - 34 lata, absolwent fizyki UMCS,

    - od 12 lat w branży IT,

    - bez nałogów,

    - pomysłowy,

    - umiejący administrować: Windows 95/98/NT/ME/2000/NT Serwer, Novell
    NetWare,

    - znający nieźle: SUN Solaris, LINUX,

    - bardzo dobra znajomość SQL a w szczególności na Informix Dynamic Server,
    MS SQL Serwer,

    - bardzo dobra znajomość MS Access 2000, VBA,

    - dobra znajomość MS VB,

    - dobra znajomość Auto CAD,

    - znajomość zagadnień kadrowych, płacowych, finansowo-księgowych,
    magazynowych,

    - znajomość zagadnień rozliczania NFZ,

    - bardzo dobra znajomość systemów okablowania strukturalnego jak również
    praktyczna umiejętność ich wykonywania,

    - znajomość zagadnień i umiejętność konfiguracji sieci LAN,

    - znajomość sprzętu HP, COMPAQ, DELL (serwery i urządzenia sieciowe),

    - doświadczenie w postępowaniach formalnych (przetargi zarówno od strony
    oferenta jak i klienta, nadzór nad procesami dostaw i wdrożenia),

    - doświadczenie we wdrażaniu systemów w placówkach bankowych na terenie
    całego kraju,

    - pratyczna znajomość małych i średnich central telefonicznych wraz z
    okablowaniem,

    - od 4 lat czynnie administrujący dużą siecią LAN (ok 400 PC, ok 10
    serwerów),

    - spora ilość szkoleń, kursów i certyfikatów (HP, COMPAQ, NOVELL, SUN
    Microsystem...)

    Dlaczego szukam pracy? Bo służba zdrowia się rozpada a ja nie mam zamiaru
    umrzeć razem z nią!!

    Jako dodatkowa praca najchętniej przyjmę zlecenie na aplikację pisaną w MS
    Access 2000.

    Jeśli twierdzisz, że informatyk pracuje bo lubi i płacić mu nie trzeba
    więcej za nadgodziny nie zawracaj mi głowy! Jeśli będziesz chciał mnie
    przekonać że z jednej licencji można zainstalować 10 stanowisk też nie trać
    czasu..... Jeśli twierdzisz, że protokół odbioru można podpisać w zamian za
    łapówkę.... uciekaj przede mną!!

    Jeśli jesteś poważny zapraszam po bliższe detale.

    hypno(a)poczta(kropka)onet(kropka)pl

    tel. 606 96 71 27