PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator poczty e-mailAdministrator poczty e-mail
  • Data: 2009-02-06 18:40:06
    Temat: Administrator poczty e-mail
    Od: marek11993 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie!

    Wysyłam Ci tego maila, aby zachęcić Cię do współpracy. Dokładniej
    rzecz ujmując, chciałbym zaoferować Ci pracę, w której pracujesz
    samodzielnie i na własna rękę.

    Można w ten sposób zarobić ok. 1200 zł. tygodniowo poświęcając na
    pracę zaledwie 1-2 godziny dziennie przed monitorem. Wskazane (choć
    niekonieczne) jest przy tym posiadanie stałego dostępu do Internetu.

    W załączniku przesyłam plik Word'a zawierający szczegółowe informacje
    na temat tego przedsięwzięcia.

    Jestem pewny, że w tym momencie zastanawiasz się jak to jest możliwe i
    że najprawdopodobniej jest to jakieś oszustwo. Przyznam, że sam tak na
    początku myślałem, dopóki nie spróbowałem i nie przekonałem się, że
    wcale tak nie jest. Praca ta polega na sprzedawaniu drogą internetową
    PAKIETÓW w cenie 20 zł. Nie będę w tym momencie referował ani
    zachwalał całej oferty. Ja już wiem, że korzystając z tego systemu da
    się skutecznie zarobić.

    Sam z początku podchodziłem do tej oferty niezwykle sceptycznie.
    Niejednokrotnie zdarzało mi się już nabrać na "zarabianie w
    Internecie" przez czytanie maili, czy wypełnianie ankiet. Jednakże ta
    oferta jest wyjątkowa i wyróżnia się na tle innych ze względu na
    zawarte w niej dane personalne uczestników. Gdybym więc przypadkiem
    został oszukany, wiedziałbym do kogo się udać.
    Zarabiam już i gromadzę oszczędności, które wprost proporcjonalnie do
    upływu czasu powiększają mój budżet domowy i mogę sobie w końcu
    pozwolić na drobne przyjemności i opłacanie wszystkich rachunków w
    terminie.

    Jeśli jesteś zainteresowany/a napisz do mnie na mój adres email:
    m...@g...com