PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator/informatyk/Lublin

  • 1. Data: 2005-02-14 18:54:04
    Temat: Administrator/informatyk/Lublin
    Od: Bartek <bartek234@[usunto]gazeta.pl>

    Witam Państwa.

    Poszukuję pracy najchętniej jako informatyk/administrator. Znam bardzo
    dobrze system Windows i Linux. Potrafię serwisować sprzęt komputerowy.
    Angielski średniozaawansowany. Tworzenie stron internetowych - PHP; MySQL;
    Perl. Jestem komunikatywny i potrafię realnie mierzyć siły na zamiary.
    Interesuję się psychologią, potrafię więc stosować tą naukę w praktyce.
    Oczekuję od Państwa życzliwego podejścia do niniejszego postu, a
    potencjalnych pracodawców zapraszam do kontaktu na priv.

    PS. Jestem świadomy, że nie od razu Kraków zbudowano :-). Nie odpowiem na
    oferty spotkania rekrutacyjnego w parku, ani też w innych dziwnych
    miejsach i o dziwnych porach.

    Mój mail: bartek234(@)gazeta.pl

    Należy usunąć nawias z obydwu stron małpy.

    Pozdrawiam i dziękuję za Państwa uwagę