PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator Windows 2000-2003 Server

  • 1. Data: 2005-01-25 18:38:34
    Temat: Administrator Windows 2000-2003 Server
    Od: Palik <p...@s...pl>

    Administartor z doświadczeczniem w administrowaniu sieciami opartymi o
    Windows 2000 i 2003 Server, poszukuje pracy stałej lub dorywczej w
    okolicach Radomia, lub zdalnie na terenie całej Polski. Przyjmę również
    zlecenia na postawienie i skonfigurowanie servera z wszystkimi możliwymi
    usłagami: DHCP, DNS,VPN,www, ftp, mail, news, php, MySQL, ISA. Jestem w
    stanie zdalnie skonfigurować dosłownie wszystko (również na stacjach
    roboczych): GPO, paczki MSI. Nie są mi obce również systemy linuksowe a
    w szczególności: Fedora, Aurox, Red Hat Linux. Posiadam duże
    doświadczenie w projektowaniu i montażu okablowania sieciowego, również
    elektrycznego (uprawnienia SEP do 1 kV). Najchętniej podejmę się
    administracji dużej sieci (kilkadziesiąt komputerów).

    Tylko poważne oferty: palik<spamik>@sezam.pl