PracaGrupypl.praca.dyskusjeAdministrator Systemowy - zarobki. 2 letnie doswiadczenie.+Pytania › Administrator Systemowy - zarobki. 2 letnie doswiadczenie.+Pytania
    From: Zatara <z...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Administrator Systemowy - zarobki. 2 letnie doswiadczenie.+Pytania
    Date: 25 Apr 2007 06:50:46 -0700

    Witam
    Potrzebuje konkretnych inforamacji dotyczących waszych zarobków, w
    jakich widełkach się one plasują.
    Czy pracodawca daje wam pełna umowe o pracę, czy przyslowiowe 850
    brutto, a reszte w postaci premii itp.
    Czy pracodawca was szkoli i czy macie jakis program szkoleniowy ?
    Oraz jakie sa wasze obowiazki?
    Głownie chodzi mi o to czy jesli macie w firmie kilka serwerow to czy
    zajmujecie sie jednym np.w2k3 r2, LUB linux ?
    czy jesli administracja sieci to robicie tylko administracje, jesli
    DBA to tylko DBA. Ogólnie takie informacje.
    Poza tym jaki jest wymiar waszej pracy?Czy musicie zostawac po
    godzinach itp.

    Ktos zapyta po co mi to?A wiec w celach porownawczych, statystycznych,
    poniewaz w rejonie podkarpacia nie ma jakis wymiernych zrodel
    informacji.

    Gdyz podobno 2k na reke to bardzo dobre pieniadze przy takim
    doswiadczeniu 2letnim.