PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator Systemów IT - Szczecin lub możliwość migracji

  • 1. Data: 2008-11-25 19:17:01
    Temat: Administrator Systemów IT - Szczecin lub możliwość migracji
    Od: "daggoni" <d...@g...com>

    Podejmę od zaraz pracę na stanowisku administrator systemów/sieci w firmie
    niekoniecznie informatycznej.

    Przez 6 lat pracowałem jako serwisant, administrator systemów
    heterogenicznych, oraz jako administrator serwerów w firmie
    hostingowej. Ostatnie 1,5 roku jako freelancer.

    Umiejętności:
    - znajomość technologii Microsoft Windows NT/2000/3/8, Active Directory,
    GPO, MS SQL Server, Exchange, WSUS,
    - znajomość systemów operacyjnych Linux (poziom administratora) oraz
    konfiguracji ról jakie mogą pełnić,
    - doświadczenie w pracy z systemami Netware i DOS,
    - umiejętność administratowania serwerami dns, poczty elektronicznej
    oraz baz danych,
    - doświadczenie w pracy z usługami terminalowymi (Citrix, MS TS, RDP,
    VNC),
    - znajomość budowy sieci teleinformatycznych oraz umiejętność
    konfiguracji urządzeń aktywnych LAN - WAN - VPN (rozwiązania
    programowe i sprzętowe),
    - utrzymywanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci informatycznej,
    - bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego i peryferiów,
    - testowanie oprogramowania: użyteczność - jakość - cena,
    - rozwiązywanie nietypowych problemów,
    - zarządzanie licencjami na oprogramowanie,
    - silna motywacja do pracy i dokształcania oraz samodzielność,
    - umiejętność realnej oceny zakupu i wyboru sprzętu/usług/
    oprogramowania,
    - oraz generalnie sprawne nadzorowanie nad infrastrukturą IT
    przedsiębiorstwa,

    Nie specjalizuję się w jednym ściśle określonym kierunku, a raczej
    zajmuję się całościowo IT (z wyłączeniem programowania, grafiki).

    Nie posiadam obecnie certyfikatów, ale z chęcią podejmę jakąś ścieżkę
    certyfikacji (Microsoft/Linux, sieci). Doszkalam się na bieżąco, po
    godzinach (MS Press, Books Online, Networld itp.)

    Nie znam wielu programów i systemów, bo ich po prostu nie
    potrzebowałem, bądź nie było potrzeby ich używania.
    Jeżeli pracodawca wie dokładnie co oznacza pojęcie "IT", to będzie
    wiedział co mam na myśli, bo ja właśnie szukam pracy/zmiany w tym
    kierunku.

    Proszę wpierw o kontakt mailowy pod adresem d...@g...com