PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator Linux, administrator sieci / Warszawa

  • 1. Data: 2002-07-17 14:19:16
    Temat: Administrator Linux, administrator sieci / Warszawa
    Od: Mariusz <***b...@w...pl***>

    Witam

    Poszukuję pracy (może być dodatkowa - wieczorem) jako administrator
    sieci / administrator Linux.

    Mam 4-letnie doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku w dużych firmach.
    Moje najmocniejsze strony:
    * Linux - administracja, konfiguracja usług
    * Projektowanie, organizacja i zabezpieczenie sieci
    * Konfiguracja wszelkiego rodzaju końcówek klienckich (Windows 9x,
    Windows NT/2000, Linux, X-terminale, terminale znakowe) do pracy w sieci
    * Pisanie skryptów (Perl)

    Znam języki znakowania dokumentów, tj.:
    * HTML - w stopniu bardzo dobrym (CSS, JavaScript)
    * XML - w stopniu średnim (potrzebuję więcej praktyki)
    * WML (strony WAP) - j.w.

    Ponadto mam na codzień do czynienia (jako "drugi" administrator) z
    systemami:
    * HP Unix
    * SCO Unix
    * Solaris

    Miałem możliwość pracy (jako użytkownik) z:
    * QNX
    * AS/400

    Znam podstawy SQL (MySQL), C/C++.
    Trochę więcej niż podstawy Delphi.

    Jestem osobą dość dobrze zorganizowaną i systematyczną.
    Proszę o kontakt na mail - przy odpowiadaniu trzeba tylko usunąć
    gwiazdki z adresu.

    Pozdrawiam

    Mariusz