PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator Linux, Informatyk, Strony WWW Flash

  • 1. Data: 2003-09-13 23:11:29
    Temat: Administrator Linux, Informatyk, Strony WWW Flash
    Od: "news" <k...@g...pl>

    Administrator Linux/BSD

    Posiadam doswiadczenie na podobnym stanowisku. Zarzadzalem ponad 100 osobowa
    siecia
    do tego oblugiwalem serwer pocztowy www ftp... W tej chwili administruje
    kilka malych sieci
    (10-15 osob) oraz niekomercyjny serwer (konta shell, irc, poczta, www).
    Posiadam staly dostep do internetu takze interesuje mnie rowniez praca jako
    administrator zdalny.

    Jestem studentem pierwszego roku informatyki. Posiadam dyplom technika
    grafiki komputerowej.
    Wykonuje strony www, ponizej kilka z moich projektow.

    http://disco-polo.radio-ex.com
    http://www.bialastrona.prv.pl
    http://www.waconstruct.prv.pl/
    http://grota.tebo.net/