PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator Linux

  • 1. Data: 2004-02-24 21:04:53
    Temat: Administrator Linux
    Od: Łukasz Wiśniewski <l...@l...com.pl>

    Dzien dobry

    Zajmuje sie administracja serwerow opartych o dystrybucje GNU/Linux
    (Gentoo, RH, LFS). Na zyczenie klienta, pracodawcy tworze dystrybucje
    linux'a opierajac sie o LFS i Gentoo. W razie potrzeby jestem w stanie
    szybko nauczyc sie administrowania i zarzadzania innymi dystrybucjami.

    Posiadam kilkuletnia praktyke na stanowisku administratora.

    Wystawiam faktury VAT. Od kilku lat prowadze wlasna dzialalnosc
    gospodarcza www.linecom.com.pl

    Zajmuje sie rowniez doradztwem informatycznym oraz kompleksowa obsluga
    malych i srednich firm.

    Nadzorowalem stworzenie sieci LAN/ETHERNET.
    Jestem w stanie (LineCom) polozyc siec do 100 stanowisk.

    Oczywiscie zajmuje sie nie tylko Linux'em ale rowniez MS Windows (jako
    stanowiska koncowe)

    Chetnie przyjme rowniez prace zdalne.

    Lukasz Wisniewski
    l...@l...com.pl