PracaGrupypl.praca.szukana*** Administrator LAN/WAN/WLAN - dodatkowa ***

  • 1. Data: 2006-02-07 15:03:56
    Temat: *** Administrator LAN/WAN/WLAN - dodatkowa ***
    Od: "NetAdmin" <n...@o...pl>

    Szukam pracy dodatkowej w charakterze administratora sieci LAN/WAN/WLAN na
    terenie woj. mazowieckiego. Interesuje mnie praca po godz. 17 i w weekendy,
    najchętniej w sposób zdalny (VPN, RDP, VNC) - posiadam stały dostęp do
    Internetu, ale mogę również dojechać jeśli będzie taka potrzeba. Mam
    10-letnie doświadczenie w branży IT (Support). Na co dzień zajmuję się
    administrowaniem, projektowaniem rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa
    sieciowego, instalacją i konfiguracją urządzeń sieciowych: przełączniki,
    routery, firewalle, mostki i punkty dostępowe WLAN. Również nie są mi obce
    serwery z Win NT/2000/2003, Citrix. Posiadam certyfikaty:
    - Microsoft MCP
    - Cisco CCNA, CQS WLAN (Wireless)
    - Citrix CCA (Certified Administrator)
    - Compaq/HP ASE, AIS Windows
    - 3Com Network Associate

    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt:
    n...@o...pl