PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator LAN/WAN/WLAN - dodatkowa

  • 1. Data: 2005-12-08 14:51:07
    Temat: Administrator LAN/WAN/WLAN - dodatkowa
    Od: "NetAdmin" <n...@o...pl>

    Szukam dodatkowej pracy w charakterze administratora sieci LAN/WAN/WLAN na
    terenie woj. mazowieckiego. Interesuje mnie praca po godz. 17 i w weekendy
    (również zdalnie). Mam 10-letnie doświadczenie w branży IT przy
    administrowaniu, projektowaniu, instalacji i konfiguracji urządzeń
    sieciowych tj. przełączniki, routery, firewalle, mostki i punkty dostępowe
    WLAN itd.), jak również serwery z Win NT/2000/2003. Posiadam certyfikaty:
    - Microsoft MCP
    - Cisco CCNA, CQS WLAN
    - Citrix CCA
    - Compaq/HP ASE Windows
    - 3Com Network Associate
    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt:
    n...@o...pl