PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator,Informatyk,Serwisant,Sprzedawca - Poznan,Kalisz,Ostrów Wlkp.

  • 1. Data: 2003-08-07 17:01:13
    Temat: Administrator,Informatyk,Serwisant,Sprzedawca - Poznan,Kalisz,Ostrów Wlkp.
    Od: "Daniel" <d...@w...pl>

    Wykształcenie:

    1996-2002

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Poznań, Wydział Matematyki i Informatyki.

    Doświadczenie zawodowe:

    . 2002 - 2003 - Sprzedawca, serwisant w sklepie komputerowym.

    . 2001 - 2002 - Gimnazjum, stanowisko: nauczyciel matematyki.

    . 2001 - SoftTronik Education, praca jako instalator, serwisant,
    szkoleniowiec programu dla bankowości elektronicznej.

    . 2000 - 2001 - ImgDesign - Anglia, praca przez internet, e-commerce,
    utworzenie programu ułatwiającego redesign stron www.

    Umiejętności:

    Win 9x/NT/2000/XP/Linux, MsOffice 97/2000/XP, Subiekt. Programowanie,
    Internet i sieci, Hardware, Help Desk, język angielski (advanced), prawo
    jazdy kat. B, doświadczenie w handlu i prowadzeniu sklepu komputerowego.

    Mam 26 lat. W latach 1996 - 2002 studiowałem na Wydziale Matematyki i
    Informatyki UAM w Poznaniu. Znam się na systemach operacyjnych:
    Win9x,NT,2000,XP, Linux oraz programach Office: 97,2000,XP. Programuję w
    Borland Delphi, Builder, znam się dobrze na architekturze komputerów -
    potrafię rozwiązywać problemy związane ze sprzętem i oprogramowaniem
    (Helpdesk). Mam doświadczenie w handlu, pracowałem ponad rok jako sprzedawca
    i serwisant sprzętu komputerowego. Tworzę witryny WWW, znam dobrze język
    angielski, umiem przekazywać wiedzę ponieważ pracowałem jako nauczyciel,
    posiadam od 1995 roku prawo jazdy i praktykę w prowadzeniu samochodu.

    Zawsze, staram się sumiennie wykonywać powierzone mi obowiązki. Potrafię
    pracować do granic swych możliwości, aby osiągnąć sukces. Świetnie radzę
    sobie z problemami. Jestem cierpliwy, uparty i nie zniechęcam się dążąc do
    wyznaczonego celu. Wiele wymagam zarówno od siebie jak od innych. Łatwo
    nawiązuję nowe znajomości, jestem osobą o łagodnym usposobieniu, asertywną.

    Ponadto chciałbym zaznaczyć, iż szeroko rozumiana dziedzina Informatyki jest
    moją pasją od najmłodszych lat. Chciałbym otrzymać szansę praktycznego
    wykorzystania mojej wiedzy i doświadczenia w Waszej firmie.

    Z poważaniem

    d...@w...pl