PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator IT [kraj]Administrator IT [kraj]
    From: daggoni <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Administrator IT [kraj]
    Date: Thu, 22 Jan 2009 22:10:20 +0100

    Podejmę stałą pracę jako administrator systemów na stanowisku jednoosobowym
    lub w zespole. Posiadam 7 letnie doświadczenie w firmach prywatnych,
    zakładach budżetowych oraz jako freelancer.

    Doświadczenie i umiejętności:
    - serwery Windows (od NT do 2008, GPO, replikacja, TS, DFS, backup,
    klastering)
    - stacje robocze Windows (domena, GPO, DFS)
    - serwery Linux (serwery usług sieciowych, routing, firewall)
    - stacje robocze Linux (Debian, Ubuntu, głównie typu KIOSK)
    - serwery Novell Netware + DOS (bez Groupwise i ZEN)
    - serwery aplikacji Citrix Presentation Server
    - systemy backupu i archiwizacji danych rozwiązania komercyjne i O.Source
    - bezpieczeństwo - zarządzanie politykami haseł, dostępu do danych
    - wirtualizacja oparta na produktach Vmware
    - administracja bazami MS Sql, MySQL, Firebird, PostgreSQL
    - zarządzanie sieciami VPN (kilkadziesiąt lokalizacji)
    - przygotowywanie ofert do przetargów na zakup sprzętu/oprogramowania
    - język angielski - certyfikat FCE, w praktyce więcej (techniczny)

    Obecnie dokształcam się w dziedzinie wirtualizacji, HA, load balancing-u.
    Posiadam zmysł informatyczny, szczegółowo wybieram i testuję rozwiązania
    pod względem użyteczności/funkcjonalności/ceny. Konsultuję, myślę 3 razy
    zanim coś wdrożę.
    Nie mam zbyt wygórowanych ambicji oraz wymagań finansowych

    Jestem otwarty na wszelkie propozycje współpracy.
    Ponieważ nie jestem obecnie związany z żadnym pracodawcą, pracę mogę
    rozpocząć od zaraz w zachodniopomorskiem (tel. 785-956-549), bądź innych
    miastach - tu proszę wstępnie o przesłanie oferty na adres:

    e-mail: d...@g...com