PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator IT- Warszawa - dodatkowa

  • 1. Data: 2004-03-31 07:17:27
    Temat: Administrator IT- Warszawa - dodatkowa
    Od: "Feeko" <s...@f...neostrada.pl>

    Poszukuję pracy dodatkowej jako administrator małej/średniej sieci
    komputerowej lub HelpDesk. W Warszawie lub bliskich okolicach.

    Posiadam doświadczenie w administrowaniu sieciami opartymi na Windows NT,
    Unix/Linux (FreeBSD, RedHat), Mac OS i OsX.
    Bardzo dobra znajomość systemów Windows, Mac OS, Mac OsX - Wieloletnie
    doświadczenie
    Dobra znajomość Unix/Linux szczególnie FreeBSD
    Podstawy Novell i LotusNotes

    Na stałe jestem informatykiem w jednym z największych wydawnictw w Polsce,
    administruję także siecią osiedlową, którą sam zbudowałem (Oparta na
    FreeBSD - ftp, www, mail, Samba, Firewall, NTP, NAT, DHCP, kontrola dostępu
    do
    Internetu, limitowanie transferów dla poszczególnych
    użytkowników).

    Bardzo dobra znajomość aplikacji:
    - PhotoShop
    - Illustrator
    - QuarkXpress
    Możliwość przeprowadzenia podstawowych szkoleń.

    Mogę wykonać sieci oparte na SDI, Neostrada, DSL - Łącznie z okablowaniem
    lub WiFi.

    - Gwarancja dyskrecji i nie ujawniania informacji otrzymanych podczas pracy.
    - Własny transport
    - Możliwość zdalnego administrowania

    Konkretne, solidne i sprawdzone rozwiązania!!!

    Zapytaj i sprawdź

    m...@b...pl
    0-501-382-146

    --