PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator IT/Piotrków Tryb/Łódź/Tomaszów Maz

  • 1. Data: 2006-05-31 11:16:57
    Temat: Administrator IT/Piotrków Tryb/Łódź/Tomaszów Maz
    Od: "Schinto" <s...@w...pl>

    W związku z moją przeprowadzką do Piotrkowa Trybunalskiego, poszukują pracy
    w województwie łódzkim, na stanowiska związane z informatyką lub organizacją
    pracy w przedsiębiorstwie.

    Doświadczenie:

    Podczas Pracy jako Kierownik działu Informatyki zdobyłem cenne
    doświadczenie w zakresie planowania i organizacji nowoczesnego
    funkcjonowania przedsiębiorstwa.

    Za mojej kadencji firma X. zmieniła się z firmy zagubionej
    teleinformatycznie i organizacyjnie (brak zaplanowanej i bezawaryjnie
    działającej infrastruktury teleinformatycznej, system niedostosowany do
    obecnie panujących wymogów nowoczesnego handlu, logistyki, księgowości i
    controlingu, brak odpowiedniej komunikacji z światem - Internet, poczta
    elektroniczna, połączenia z oddziałami i przede wszystkim informatyczny
    "chaos") na nowocześnie zarządzaną organizacje, do której wprowadziłem
    system klasy ERP - CDN XL ( Comarch S.A), 45 stacji roboczych + 2 oddziały,
    zwarta i bezawaryjna infrastruktura sieciowa, własne serwery pocztowe
    (freebsd - SMTP, POP3, IMAP), www(freebsd), firewall(freebsd), ochrona
    antywirusowa i antyspamowa PROXY (SOPHOS), elektroniczny obieg dokumentów,
    EDI, kolektory danych do obsługi logistyki magazynowej, synchronizacja
    oddziałów online lub offline, wspólny controling online wszystkich oddziałów
    firmy.

    Dodatkowo w firmie X byłem odpowiedzialny za wdrożenie systemu CDN XL (45
    stanowisk w tym moduły: Zamówienia, Sprzedaży, import Księgowość, Serwis,
    Oddział, Środki trwałe, Kadry i Płace, Płatności, Controling), w zakresie:
    dodatkowe finansowanie PHARE, negocjacje, organizacja przedsięwzięcia,
    przygotowanie i migracja danych z starego systemu, stworzenie założeń,
    egzekwowanie założeń i poprawek od firmy wdrożeniowej i producenta,
    kontrola, rozliczenie.

    Podczas pracy jako Administrator Baz Danych i Specjalista ds. Informatyki w
    firmie Y zdobyłem cenne doświadczenie w zakresie oprogramowania, zagadnień
    LAN/WAN, projektowania i tworzenia aplikacji bazodanowych, zarządzania 110 -
    cioma stacjami roboczymi w 15 oddziałach oraz wszechstronnej pomocy
    użytkownikom software i hardware.

    Dodatkowo prowadzę również własną działalność gospodarczą, współpracując z
    kilkoma firmami w zakresie organizacji i administracji zagadnień
    teleinformatycznych. Np. T, Z, R i inne.

    Ponadto posiadam doświadczenie w tworzeniu systemów baz danych SQL, Access -
    wykonałem bazę danych (system informacji o rynku ) dla Działu Marketingu
    oraz system kontroli obiegu dokumentów firmy Y. Byłem również w zespole
    wdrażającym SUN System ( odpowiedzialny za konwersję danych pomiędzy nowym a
    starym systemem oraz przygotowanie warunków technicznych do wdrożenia nowego
    systemu), gdzie była tworzona sieć WAN (15 filii). Ponadto stworzyłem
    internetowy sklep meblowy Z

    Kontakt: schindler(at)wp.pl (at) - czyli małpa.

    P.S Osobą konkretnie zainteresowanym podam nazwy firm w, których
    pracowałem - mailem.

    504-212-612