PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator IT

  • 1. Data: 2009-03-11 20:08:56
    Temat: Administrator IT
    Od: daggoni <d...@g...com>

    Podejmę stałą pracę jako administrator systemów na stanowisku jednoosobowym
    lub w zespole. Posiadam 7 letnie doświadczenie w firmach prywatnych,
    zakładach budżetowych oraz jako freelancer.

    Doświadczenie i umiejętności:
    - serwery Windows (od NT do 2008, GPO, replikacja, TS, DFS, backup,
    klastering)
    - stacje robocze Windows (domena, GPO, DFS)
    - serwery Linux (serwery usług sieciowych, routing, firewall)
    - stacje robocze Linux (Debian, Ubuntu, głównie typu KIOSK)
    - serwery Novell Netware + DOS (bez Groupwise i ZEN)
    - serwery aplikacji Citrix Presentation Server
    - systemy backupu i archiwizacji danych rozwiązania komercyjne i O.Source
    - bezpieczeństwo - zarządzanie politykami haseł, dostępu do danych
    - wirtualizacja oparta na produktach Vmware
    - administracja bazami MS Sql, MySQL, Firebird, PostgreSQL
    - zarządzanie sieciami VPN (kilkadziesiąt lokalizacji)
    - przygotowywanie ofert do przetargów na zakup sprzętu/oprogramowania
    - język angielski - certyfikat FCE, w praktyce więcej (techniczny)

    Obecnie dokształcam się w dziedzinie wirtualizacji, HA, load balancing-u.
    Posiadam zmysł informatyczny, szybko przyswajam wiedzę, znajduję błędy tam
    gdzie inni ich nie widzą, szczegółowo wybieram i testuję rozwiązania pod
    względem użyteczności/funkcjonalności/ceny. Konsultuję, myślę 3 razy zanim
    coś wdrożę.

    Jestem otwarty na wszelkie propozycje współpracy.
    Ponieważ nie jestem obecnie związany z żadnym pracodawcą, pracę mogę
    rozpocząć od zaraz w zachodniopomorskiem, bądź innych
    miastach.

    Kontakt: d...@g...com