PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator IT

  • 1. Data: 2008-08-04 13:17:10
    Temat: Administrator IT
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Administrator systemów IT

    Ze swojej strony oferuję:

    - znajomość systemów Windows Server (AD, Terminal Services, DNS, DHCP)
    - znajomość systemów Linux (poczta, samba, dhcp, dns, apache, shell)
    - znajomość problematyki systemów desktopowych (98, 2000, XP)
    - zarządzanie większymi pakietami oprogramowania pod Windows
    - zarządzanie bazami danych SQL
    - znajomość sieci LAN / WAN (wiele lokalizacji, problemy routingu,
    firewall)

    Ostatnio pracowałem przez 2 lata jako administrator IT gdzie zajmowałem
    się:

    - zarządzaniem serwerami Windows + Citrix MF 4.0
    - serwerami Linux - routing, firewall, zestaw LAMP
    - utrzymaniem sieci VPN na terenie miasta (ok 20 lokalizacji)
    - zarządzaniem licencjami na oprogramowanie
    - helpdeskiem dla użytkowników
    - drobnymi naprawami sprzętu (w zakresie diagnozy i wymiany podzespołu)
    - oraz innymi, ale o tym w dalszej części

    O mnie:
    - 27 lat
    - wykształcenie wyższe
    - język angielski: dobry, bo native speakerem nie jestem
    - aktualnie miejsce pobytu: Szczecin
    - gotowość do migracji na terenie kraju/Europy: TAK/TAK

    Zainteresowanych proszę o kontakt

    - elektroniczny: a...@p...onet.pl
    - telefoniczny: 785-956-549

    Za oferty webmastera, cms-y i inne stricte internetowe z góry dziękuję.

    Pozdrawiam,
    Marek