eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaAdministrator - HelpDesk / Wrocław / etatAdministrator - HelpDesk / Wrocław / etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: Szymon Olko <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Administrator - HelpDesk / Wrocław / etat
    Date: Sat, 20 Nov 2004 15:26:57 +0100 (CET)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <cnhotp$s2c$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1100960817 9504 149.156.96.35 (20 Nov 2004 14:26:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Nov 2004 14:26:57 +0000 (UTC)
    Content-Length: 1969
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100769018 28748 80.55.195.202 (18 Nov 2004
    09:10:18 GMT)
    X-Original-User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (X11/20041103)
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Nov 2004 09:10:18 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: wn202.internetdsl.tpnet.pl
    X-Original-X-Accept-Language: en-us, en
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Thu, 18 Nov 2004 10:09:47 +0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:48086
    [ ukryj nagłówki ]

    Krajowe Centrum Wierzytelności ULTIMO Sp z o.o., działające w branży usług
    finansowych, rynek zarządzania portfelami kredytów detalicznych

    poszukuje kandydatów do pracy we Wrocławiu na stanowisku:
    Informatyk wsparcia użytkowników systemu

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
    -administrowanie systemami sieciowymi Windows 2000, Linux,
    -zapewnienie sprawności eksploatacyjnej komputerów PC i serwerów ,
    -automatyzację prac administracyjnych,
    -wspomaganie i szkolenie użytkowników aplikacji,
    -dbałość o bezpieczeństwo sieciowe.

    Od kandydatów oczekujemy:
    -studiów informatycznych (studenci IV/V roku mile widziani) lub pokrewnych,
    -umiejętności administrowania systemami sieciowymi Windows 2000, Linux,
    -znajomości urządzeń sieciowych (switche, routery, firewall'e),
    -znajomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieciowym i internetowym,
    -bardzo dobrej znajomości oprogramowania biurowego MS Office, OpenOffice,
    -mile widziana znajomość zagadnień z zakresu relacyjnych baz danych,
    -mile widziana znajomość zagadnień z zakresu call center (PBX, CTI, IVR,ACD),
    -znajomości języka angielskiego (umożliwiającej czytanie dokumentacji technicznej),
    -umiejętności samodzielnego działania i rozwiązywania problemów,
    -umiejętności pracy w zespole,
    -terminowości, dyspozycyjności,
    -wysokiej kultury osobistej.

    Kandydatom oferujemy:
    -umowę o pracę i atrakcyjny system premiowania,
    -szanse rozwoju przy realizacji ciekawego projektu,
    -możliwość pracy z zespołem zdolnych ludzi.


    Dokumenty aplikacyjne (cv wraz ze zdjęciem, list motywacyjny) prosimy przesyłać na
    adres mailowy:
    r...@u...pl, z dopiskiem w temacie: Administrator - HelpDesk.

    Informujemy równocześnie, że skontaktujemy się tylko z wybranymi przez nas osobami.

    Do oferty proszę dołączyć następujące oświadczenie:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
    zgodnie z
    Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883)"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1