PracaGrupypl.praca.szukana › Administrator FreeBSD / ZDALNA/ Bydgoszcz

  • 1. Data: 2004-01-29 14:08:22
    Temat: Administrator FreeBSD / ZDALNA/ Bydgoszcz
    Od: promyk <p...@N...kpsw.edu.pl>

    OTo moje CV jak jestes zainteresowany prosze o kontakt.

    --------------------
    CURRICULUM VITAE
    --------------------

    Dane personalne
    ---------------

    Imie; i nazwisko : Krzysztof S.
    Adres zamieszkania : Bydgoszcz
    Telefon : 696106978
    E-Mail : p...@k...edu.pl
    GG : 1626568
    Data urodzenia : 28 Lipiec 1985
    Stan cywilny : kawaler
    Narodowos'c' : Polska

    Wykszta?cenie
    -------------

    Aktualnie zdobywane : Licem Ogólnokszta?cza;ce w Bydgoszcz

    Planowane Studia wyz.sze: Wydzia? Prawa i Admistracji w Toruniu (na umk)

    Umieje;tnos'ci
    ------------

    Z dziedzin informatycznych:

    > Systemy operacyjne:
    - FreeBSD (uz.ytkowanie, administrowanie, dos'wiadczenie: 2 lata),
    - Linux (uz.ytkowanie, admistrowanie, dos'wiadczenie: 2,5 roku),
    - Windows (uz.ytkowanie),

    > Aplikacje serwerowe - instalacja, konfiguracja,
    optymalizacja, zabezpieczanie:
    - Serwery poczty:
    + Postfix, http://www.postfix.org,
    + Qmail, http://www.qmail.org,

    - Serwery WWW/Proxy/Cache:
    + Apache, http://www.apache.org,
    + Squid, http://www.squid-cache.org,

    - Serwery DNS:
    + Bind, http://www.bind.org,

    - Serwery SSH:
    + OpenSSH, http://www.openssh.org,

    - Serwery FTP:
    + serwer FTP znajduja;cy sie; w basesystemie FreeBSD,
    + ProFTPd, http://www.proftpd.org,
    + Pure-FTPd, http://www.pureftpd.org,

    - Firewalle:
    + IPFilter, http://www.ipfilter.org,

    - Serwery bazodanowe:
    + MySQL, http://www.mysql.org,
    + OpenLDAP, http://www.openldap.org/, *Instalacja/Konfiguracja*

    - Oraz inne, m.in.:
    + Samba, http://www.samba.org,
    + UebiMiau, http://www.uebimiau.org,
    + popa3d, www.openwall.com/popa3d,
    + [...]

    > Bezpieczen'stwo:
    + Wykorzystywanie róznego rodzaju modu?ów jadra (FreeBSD)
    podwyz.szaja;cych bezpieczen'stwo systemu,
    + W?asne artyku?y na temat FreeBSD (zabezpieczenia,instalacja),
    + Uz.ywanie na duz.a; skale wirtualnych uz.ytkowników ftp,
    + Szyfrowanie poczty (stunnel),
    + Tworzenie tzw.‘bezpiecznych’ serwerow. Wykorzystujacych tylko i
    wy?a;cznie po?a;czenia za pomoca; SSL’a (smptd,spop3,ftp,https,ssh,telnet+ssl)
    + Wykorzystywanie na szeroka; skale; ipf (firewalla), wraz z
    zawansowanymi opcjami,
    + Jako jeden z niewielu wykorzystuje Szyfrowanie SSL do po?a;czen' ftp,
    + Szegó?owe logowanie wszelkich po?a;czen' (?a;cznie z zapisem kto z sieci
    wchodzi? na jaka; strone; etc.),
    + Status ‘Specjalisty’ Na najwiekszym forum w Polsce dot. FreeBSD oraz
    innych systemów z ‘rodziny’ BSD (http://bsdguru.org/dyskusja) -> Ten
    status (lub wyzszy) posiada tylko pare osób w ca?ej Polsce!,

    Je;zyki obce:

    > angielski – w stopniu wystarczaja;cym do porozumiewania sie;, oraz do
    zrozumienia dokumentacji technicznych
    > niemiecki - w stopniu podstawowym,
    > ?acina - w stopniu podstawowym.

    Prawo jazdy kategorii B.

    Administrowane obecnie serwery:

    ? kpsw.edu.pl -> Serwery Kujawsko-Pomorskiej Szko?y Wyz.szej w Bydgoszczy
    ? kpck.edu.pl -> Serwery Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kszta?cenia w
    Bydgoszczy
    ? czuby.org -> Serwery Sieci lokalnej (czuby.org)
    ? soblowka.pl -> Serwer Sieci lokalnej w Starogardzie Szczecin'skim
    ? malutka.zse.bydgoszcz.pl -> Serwer uczniowski ZSE w Bydgoszczy
    ? pa46.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl -> Serwer Pomorskiego Technikum Gastronomi
    i Hotelarstwa w Bydgoszczy