PracaGrupypl.praca.szukanaAdministrator / Analityk / Programista - Warszawa

  • 1. Data: 2004-11-29 10:32:15
    Temat: Administrator / Analityk / Programista - Warszawa
    Od: p...@v...pl

    Witam,

    Szukam pracy w Warszawie (najlepiej okolice Bialoleki, Pragi Polnoc) lub w
    Legionowie i okolicach.

    Specjalizuje sie w tworzeniu duzych systemow bazodanowych, pracujacych pod
    znacznym obciazeniem oraz w zdalnej administracji systemow Linux/Unix.
    Tworze przy uzyciu nastepujacych technologii: Visual Basic, shell, Perl, PHP,
    HTML, Javascript, MSSQL, MS Access/Jet, MySQL.

    Administruje systemami LAN/WAN opartymi o MS Windows (rowniez rozproszone
    geograficznie domeny 2K/XP) oraz Linux/Unix.

    Jestem solidny, dokladny i terminowy. Priorytetami sa dla mnie: bezpieczenstwo,
    funkcjonalnosc i wydajnosc systemow. Swoje doswiadczenie zdobywalem zarowno w
    firmach z sektora bankowego, telemarketingowego, jak i zajmujacymi sie
    swiadczeniem uslug w zakresie oprogramowania i administracji.

    Zainteresowane osoby prosze o kontakt mailowy (pokey [at] vp.pl), przesle CV
    i portfolio.