PracaGrupypl.praca.szukanaAdministracja serwerami Linux (sieci osiedlowe, firmowe), programowanie SQL, PLSQL OracleAdministracja serwerami Linux (sieci osiedlowe, firmowe), programowanie SQL, PLSQL Oracle
  • Data: 2005-09-07 12:00:30
    Temat: Administracja serwerami Linux (sieci osiedlowe, firmowe), programowanie SQL, PLSQL Oracle
    Od: ReNet <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od 4 lat zajmuję się administracją sieci osiedlowych opartych na
    serwerach Linuksa ale oczywiście nie ma problemu abym administrowal
    dowolna siecia. Rozwiązuję również wszelkie problemy związane z Linuksem
    i serwerami. Wszystkiego nie potrafię ale szybko się uczę w zależności
    od potrzeb. Drobne rzeczy zrobię gratis w celu nawiązania bliższej
    współpracy przy trudniejszych projektach.

    Posiadam również umiejętności programistyczne. Programuję w SQL, PLSQL
    (Oracle), C.

    Jestem gotów na wyjazdy zagraniczne jeśli zajdzie taka potrzeba.

    Oczekuję na wszelkie oferty poważnej współpracy.

    Obecnie mieszkam w Krakowie, gdy zajdzie potrzeba mogę przeprowadzić się
    do innego miasta, ew. poza granice Polski (chętnie UK).

    Dodam jeszcze, ze jestem osoba bardzo energiczna i lubie poważne
    wyzwania, takich też ofert pracy/wspolpracy oczekuję.

    Dla zainteresowanych udostepniam gg, nr tel, skype oraz referencje
    potwierdzające moje doswiadczenie w administrowaniu sieciami.

    Pozdrawiam,
    ReNet