PracaGrupypl.praca.szukanaAdministracja Sytemami AS400

  • 1. Data: 2002-03-15 19:43:42
    Temat: Administracja Sytemami AS400
    Od: "Arkadiusz Srebrzynski" <a...@d...com.pl>

    Zdalna lub u klienta.

    Certyfikaty IBM:

    1. E4SO - AS400 System Operator
    2. E4SF - AS400 System Facilities
    3. E4AD - System Administration and Control

    i...@h...neostrada.pl

    Tel. (22) 622-18-09

    501 065 461

  • 2. Data: 2002-03-16 18:50:28
    Temat: Re: Administracja Sytemami AS400
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > Certyfikaty IBM:
    >
    > 1. E4SO - AS400 System Operator
    > 2. E4SF - AS400 System Facilities
    > 3. E4AD - System Administration and Control

    Do czego jest "podobny" AS? - Jesli mozna mowic o jakims podobienstwie.
    Sorry za glupie - jak dla Ciebie - pytanie.

  • 3. Data: 2002-03-16 19:37:32
    Od: "Grzegorz Goryszewski" <g...@p...pl>

    "Marcin" <b...@a...pl> wrote in message news:3c939633@news.vogel.pl...
    > Do czego jest "podobny" AS? - Jesli mozna mowic o jakims podobienstwie.
    > Sorry za glupie - jak dla Ciebie - pytanie.

    Czesc.

    To bardzo ciekawe rozwiazanie IBM'a wywodzace sie z systemow S/38, S/36
    (mainframe) , o ile dobrze pamietam AS/400 obecnie zwany iSeries400 urodzil
    sie w 1990 roku. Szczegoly znajdziesz na
    http://www-1.ibm.com/servers/eserver/iseries/
    Wedlug mnie platforma niezastapiona gdy w gre wchodzi praca 7/24/365.4 .
    Glowna zaleta jest pelna integracja engine'u bazodanowego DB2 UDB z OS/400
    (to system operacyjny tych maszyn) . Tak naprawde iSeries jest jedna wielka
    relacyjna baza danych :). Kolejna zaleta jest mozliwosc instalacji Linux'a
    na tzw. partycji/partycjach logicznych. To tak najogolniej. Pozdrawiam.

    Grzegorz Goryszewski