PracaGrupypl.praca.szukana › Administracja Linux - Kraków i zdalnie

  • 1. Data: 2004-03-15 10:28:51
    Temat: Administracja Linux - Kraków i zdalnie
    Od: pt <pt@rootsyndicate_NO_SPAM_.com>

    Mam 7-letnie doświadczenie w administracji serwerami Linux. Zajmę się
    uruchomieniem i administracją:

    - serwerami praktycznie dowolnych usług internetowych
    w szczególności mam szerokie doświadczenie w administracji
    serwerami dynamicznego WWW (PHP, Perl, Java-J2EE, technologie oparte
    na XML) i bazami SQL

    - serwerami sieci firmowych/korporacyjnych - usługi dla stacji
    pracujących pod MS Windows: pliki, wydruk, usługi pracy
    grupowej, szyfrowane połączenia VPN między oddziałami firmy i/lub
    między pracownikami zdalnymi (pracującymi pod Windows) a siecią
    korporacyjną

    - serwerami dostępu/usług dla sieci osiedlowych itp. (wchodzi w rachubę
    budowa sieci od podstaw)

    Posiadam doświadczenie w pracy z dużymi maszynami (maszyny
    wieloprocesorowe, SCSI, RAID). Szczegółowy opis doświadczeń i odpowiedzi
    na pytania prześlę w odpowiedzi na kontakt mailowy.

    Interesuje mnie praca etatowa bądź dodatkowa - na terenie Krakowa i
    okolic lub zdalnie (np. jednokrotna wizyta celem uruchomienia instalacji
    połączona z późniejszą zdalną administracją).

    Proszę o kontakt pod adresem pt@rootsyndicate_NO_SPAM_.com (po usunięciu
    _NO_SPAM_).