PracaGrupypl.praca.szukana › Account Manager / Product Manager/ kierownik działu branża IT albo telekomunikacyjna

  • 1. Data: 2004-12-03 15:22:48
    Temat: Account Manager / Product Manager/ kierownik działu branża IT albo telekomunikacyjna
    Od: Lisiczka <c...@g...pl>

    Szukam pracy w stabilnej firmie, gdzie mógłbym rozwijać moje
    umiejętności a także w pełni wykorzystać moją wiedzę i doświadczenie.
    Pracodwaca który zaufa mojemu doświadczeniu nie będzie żałował wyboru.
    W przypadku zainteresowania proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny.

    Mariusz Aksamit
    a...@g...pl
    0-502-336-806

    Wykształcenie
    2001
    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    - studia zaoczne
    - kierunek: Stosunki Międzynarodowe - Ekonomia

    1994 -1998
    Liceum Ekonomiczne im. Mikołaja Kopernika nr.1 w Warszawie
    - matura
    - dyplom Technik Ekonomista spec. Finanse i Bankowość

    Znajomość języków
    Angielski zaawansowany (w mowie i piśmie)

    Informacje dodatkowe

    obsługa komputera, pakiet MS Office (Word, Excel) w stopniu
    zaawansowanym, Photoshop w stopniu podstawowym, Acrobat Reader, bardzo
    dobra znajomość budowy komputera i rynku software/hardware, ukończony
    kurs "Techniki sprzedaży", doświadczenie w bezpośrednim kierowaniu
    zespołem ludzi

    Doświadczenie zawodowe

    01-2004
    Mega AVANS,

    Kierownik działu Nowe Media i Telekom

    08.2002 - 09.2003
    Carrefour Polska, Biuro Zarządu
    Kupiec Foto, telefonia GSM

    02.2001 - 05.2002 r.
    EMPiK Technologies
    Kierownik sklepu

    09.1998 - 02.2001 r.
    Specjalista ds.marketingu multimediów
    Menedżer multimediów
    Specjalista ds.multimediów
    sprzedawca

    Dokonania zawodowe

    01-2004
    Kierownik Działu Nowe Media i Telekom.
    - negocjowanie kontraktów na zatowarowanie sklepu
    - przygotowanie planu działania stoiska oraz strategi rozwoju działu
    - wypracowanie rotacji na poziomie 40 dni

    08.2002 - 09.2003 r
    Kupiec Foto, Telefonie GSM w biurze zarządu Carrefour Polska
    - byłem odpowiedzialny za asortyment oraz wdrażanie nowych produktów
    działów Foto, telefonie GSM dla sieci Carrefour w Polsce,
    - samodzielnie negocjowałem umowy roczne na 2003r.
    z ponad 30 firmami (m.in. KODAK, Agfa, Fuji, Centertel, Kolporter) -
    poprawa w stosunku do warunków na 2002r. była najwyższa w dziale
    RTV/AGD/FOTO/Micro
    - układałem plan marketingowy (promocje lokalne, promocje centralne,
    promocje gazetkowe) dla działu Foto - będąc w całości odpowiedzialny za
    działania marketingowe własnego działu.
    - organizowałem szkolenia branżowe dla sprzedawców oraz kierowników hal
    Carrefour w zakresie technik sprzedaży oraz znajomości produktu.
    - współpracowałem z dostawcami międzynarodowymi w zakresie współpracy i
    realizacji umów międzynarodowych na terenie Polski w zakresie działów
    Foto/Telefonia GSM

    09.1998 - 05.2002 r.
    - kierownik sklepu EMPIK Technologies "Junior" w Warszawie.
    zarządzanie samodzielnym sklepem komputerowym w zakresie zatowarowania,
    zarządzania personelem oraz terminarzem organizowanych promocji.
    Zarządzałem bezpośrednio 10 osobami.

    Zainteresowania

    komputery, Internet, muzyka, kino, samochody, telefonia GSM,